reklama

Chýbaš mi

Chýbaš mi. Pri pesničkách a mlčiacej nočnej oblohe... stále, keď tu nie si, je tu akosi prázdno, aj vo mne je veľmi prázdno. Prázdnejšie ako obyčajne. Prečo tu nie si?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Zakaždým, keď sa pozerám von oknom a premýšľamnad tým, čo ti zajtra poviem, ako ti opíšem všetky svoje zážitky... bože, prečoťa mám tak veľmi rada? Prečo mi teraz tak chýbaš? A kde vlastne si?

Chcela som tiukázať každý kúsok môjho ja, predstaviť každú osobu, čo sa vo mne skrýva,ukázať ti, aké neuveriteľne krásne a ťažké je byť mnou. Dnes si tu chvíľubol... a ja som si uvedomila, že ťa budem potrebovať aj zajtra, že som ťapotrebovala včera, rovnako ako stále. Chcem aby si bol tu. Ale ty kdesi ďalekoutekáš na autobus, aby si bol doma načas... a chýbaš mi. Vieš to?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je ťažkévysvetliť svetu, prečo sa má prestať krútiť, ešte ťažšie ako prikázať hodinovýmručičkám, nech sa zastavia. Je to jedna z najťažších úloh, aké sme v životedostali a ak ich nesplníme poriadne, nemusí sa nám podariť prebiť sa za tústenu povrchností. Ale chýbaš mi... a chcem aby si to vedel. Každý tvojkrok tak dobre poznám, viem kam sa upiera každý z tvojich pohľadov, ktorýmsmerom sa uberajú tvoje myšlienky. Aj keď si teraz čítaš tieto riadky. Poznám ťa.Si ja. Vieš to?

Bol si tu a užtu nie si. Ale vieš čo ma drží pri živote? Že zajtra bude deň a ty znova prídeš.Každý tvoj dotyk sa obnoví a ja pocítim tvoje teplo na sebe. Ľúbim ťa.

Ester Demjanová

Ester Demjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pri pohľade na smrť a na tmu sa bojíme iba neznámeho, ničoho iného." (JKR) Zoznam autorových rubrík:  Moje osobné školstvoRozhadzujem rukamiOckoviAj o tom peknomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu