reklama

Ako sa slovenskí podnikatelia o zákazníkov pripravujú

Už som sa na Slovensku poučila, že očakávať od ľudí slušnosť a dodržanie slova je viac ako naivné. Ak však ide o človeka, ktorému som ochotná zaplatiť za jeho službu či tovar nemalú sumu, odmietam robiť kompromisy – mal by si ma vážiť a pchať sa mi vietekam, len aby som si „to jeho“ kúpila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Obrázok blogu

Mám záujem o certifikát z nemeckého jazyka, kontaktovala som tri (súkromné) jazykovky mailom, keďže dve nezdvíhali telefón a jedna telefón nemala uverejnený. Odpísala mi len jedna (!) škola s vysvetlením, že ešte čerpajú dovolenku (to bolo minulý týždeň) a budú ma kontaktovať hneď začiatkom ďalšieho týždňa. Samozrejme, že sa tak nestalo, ani telefonicky, ani inak. Len podotýkam, že za kurz a skúšku na certifikát by som im bola zaplatila niekoľko sto eur.

Kupujem auto a už som podpísala objednávací formulár, tak má predajca vyhraté a som preňho hnoj. Neustále sľuby, že sa ozve sú márne a napokon to stále skončí tak, že mu volám ja, tri dni po tom, čo sa mal ozvať on. Termín dodania auta sa presunul už trikrát z „pred Vianocami“ na „január“ a napokon na „koniec januára až február“. Nemusím dodávať, že všetky tieto informácie som sa dozvedela míňaním si vlastného kreditu. A tiež nemusím dodávať, že nové auto nie je žiadna maličkosť a ten človek zo mňa musí mať celkom peknú kôpku peňazí, tak by mohol mať v sebe aspoň toľko, že zavolá, aby ma informoval. Inak, podľa posledného sľubu sa mi mal ozvať práve dnes.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konečne nám v Prešove otvorili poriadny bazén. Škoda len, že zo stránky ste sa nedozvedeli absolútne nič - neplatné otváracie hodiny, o wellness a saune ani zmienka, na masáž sa nedalo objednať ani telefonicky, nie to ešte cez internet. V novom roku síce stránku aktualizovali, no v ich vlastnej facebookovej skupine sa ľudia na stránku sťažujú – nedostatok informácií, neprehľadnosť a zlé otváracie časy uverejnené na iných portáloch. Tak si len predstavte, že idete ráno s deťmi plávať, až na mieste sa dozviete, že otvárajú poobede a pri kúpe lístkov zistíte, že deti do 15 rokov sa do wellness s vami nedostanú...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príšerné webové stránky, na ktorých chýbajú aj tie najzákladnejšie informácie, hlavne, že si firma platí za doménu, ktorá zákazníka iba ak odradí. Informácií na internete o niektorých firmách skutočne nieto, pritom už len tá adresa a otváracie hodiny, prípadne info o službách by stačili. Je smutné, že mnohí si vôbec neuvedomujú silu internetu. Absolútne neprijateľný postoj a chovanie sa k zákazníkovi, ignorovanie, nesplnenie sľubov a vôbec... Skutočne sú slovenskí podnikatelia natoľko bohatí, že si môžu dovoliť ignorovať zákazníka a správať sa k nemu ako keby ich obťažoval?

Ester Demjanová

Ester Demjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pri pohľade na smrť a na tmu sa bojíme iba neznámeho, ničoho iného." (JKR) Zoznam autorových rubrík:  Moje osobné školstvoRozhadzujem rukamiOckoviAj o tom peknomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu