reklama

Ako v Košiciach automaty na lístky zmizli a už sa neobjavili

Študujem v Košiciach a sem-tam sa zveziem mestskou hromadnou dopravou. Neraz som už počula Košičanov „spomínať" na staré dobré časy, keď bolo automatov na lístky dostatok. Dnes tomu tak nie je. Ani neviem, kedy som vlastne naposledy nejaký ten automat na lístky videla. Popri šetrení a znižovaní nákladov podľa mňa ohrozuje automaty SMS lístok, ktorý stojí 0,80 centov a platí hodinu, vrátane nočných spojov. Je fajn mať možnosť kúpiť si lístok cez mobil a nestresovať sa kvôli revízorom - bolo by však fajn, keby existovala možnosť fyzicky si ten cestovný lístok zakúpiť. Ak sa chcem zviezť 2 zastávky o jednej poobede (neprestupný lístok do 4 zastávok za 0,40€), cestovný lístok za 80 centov platný aj v noci mi skutočne netreba - ale mám inú možnosť ako si ho zakúpiť? Automaty nie sú, mnoho stánkov cestovné lístky nepredáva, alebo sú otvorené v extra-super-špeciálnych časoch (môj obľúbený stánok pri TUKE je dokonalosť sama s otváracími hodinami typu "prídem, ak sa mi bude chcieť"). Dúfam, že má toto vymiznutie automatov nejaký nevinný dôvod. Ale mám také podozrenie, že keďže sme na Slovensku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Ester Demjanová

Ester Demjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pri pohľade na smrť a na tmu sa bojíme iba neznámeho, ničoho iného." (JKR) Zoznam autorových rubrík:  Moje osobné školstvoRozhadzujem rukamiOckoviAj o tom peknomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu