reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ester Demjanová

Ester Demjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pri pohľade na smrť a na tmu sa bojíme iba neznámeho, ničoho iného." (JKR) Zoznam autorových rubrík:  Moje osobné školstvoRozhadzujem rukamiOckoviAj o tom peknomSúkromnéNezaradené

reklama

Aj o tom peknom

Taká obyčajná autonehoda

Ester Demjanová

Taká obyčajná autonehoda

Bol utorok večer, mala som tesne po skúškach a bola som konečne doma. Vonku už bola tma tmúca a jemne snežilo. Telefonát z nemocnice ma prebral z relaxačnej nálady. Racionálna polka mozgu sa v tej chvíli v obave o blízkeho človeka vypla a odrazu som vedela myslieť len na to, ako sa čo najrýchlejšie dostať do košickej nemocnice.

  • 22. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 605x
  • 1
Ráno s Berry

Ester Demjanová

Ráno s Berry

Berry ma prebudí škriabaním na dvere. Z teplej postele sa mi ani trochu nechce, no presvedčí ma vyčítavým pohľadom. O chvíľu sa už obúvam a vyrážame na našu pravidelnú rannú prechádzku.

  • 9. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 256x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu