reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ester Demjanová

Ester Demjanová

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Pri pohľade na smrť a na tmu sa bojíme iba neznámeho, ničoho iného." (JKR) Zoznam autorových rubrík:  Moje osobné školstvoRozhadzujem rukamiOckoviAj o tom peknomSúkromnéNezaradené

reklama

Ockovi

Čo vie s človekom urobiť dobrý psychológ

Ester Demjanová

Čo vie s človekom urobiť dobrý psychológ

Išla som k nej prvý raz keď som mala päť, aby posúdila, či môžem ísť do školy o rok skôr. Mama ju opäť poprosila o pomoc keď som mala asi dvanásť. Len na základe môjho rozprávania vycítila chorobu môjho otca (on sa s ňou však odmietal stretnúť). Pomohla mi vyrovnať sa so stratami v mojom živote tak, ako by mi nedokázal pomôcť nikto z mojich blízkych. Nikdy za mňa neurobila žiadne rozhodnutie ani nič nevyriešila mávnutím čarovného prútika, ale život som zvládala po jej sedeniach omnoho lepšie.

  • 29. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 001x
  • 5
O tých "iných" chorobách

Ester Demjanová

O tých "iných" chorobách

Môj otec zomrel 12.júla 2007. O jeho smrti som sa dozvedela 22. augusta. Môj otec nezomrel na rakovinu, nedostal infarkt ani nevykrvácal. Keď môj otec umieral bol v dobrom fyzickom stave, pri sile a úplne zdravý. Až na to, že bol už niekoľko rokov ťažko chorý.

  • 29. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 590x
  • 32
Nezmierená

Ester Demjanová

Nezmierená

  • 1. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 843x
  • 0
Nezatvárajme oči pred psychickými chorobami

Ester Demjanová

Nezatvárajme oči pred psychickými chorobami

Psychické zdravie, psychohygiena a psychické choroby sú v našej konzervatívnej krajine stále pomerne tabuizované témy. Pred troma rokmi zabila môjho otca psychická choroba. Nechcem, aby toto bola téma, ktorú budeme úspešne ignorovať. Psychické zdravie je rovnako dôležité ako to fyzické a jeho zanedbávanie nás môže rovnako dobre zabiť. Doslova.

  • 30. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 332x
  • 13
Ehm... ahoj, my sme sestry :)

Ester Demjanová

Ehm... ahoj, my sme sestry :)

Tak a už je po tom očakávanom stretnutí s mojou malou sestrou.

  • 24. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 315x
  • 7
reklama
Ehm... dobrý deň, ja som sestra :)

Ester Demjanová

Ehm... dobrý deň, ja som sestra :)

Má to dva roky, blond vlasy a modré oči. A odrazu je to moja sestra.

  • 19. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 621x
  • 15
Ako dlho som Ťa už nevidela

Ester Demjanová

Ako dlho som Ťa už nevidela

Neviem, či sa oplatí to rátať, či má zmysel sa zapodievať smutnými číslami, no mozgu nerozkážeš a tak mi to vychádza, že o mesiac to bude rok, čo som posledný krát videla tvoju tvár.

  • 17. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 646x
  • 2
Ockovi...

Ester Demjanová

Ockovi...

Pred troma týždňami som hodila na blog článok adresovaný Tebe oci, pred troma dňami som sa dozvedela, že si si ten článok nikdy neprečítal... a ani sa tak už nikdy nestane. Bezkonkurenčne najhoršia správa v mojom živote. Keby mi teraz niekto povedal, že ma v živote čakajú aj horšie veci, asi by som sa rozhodla, že ďalej žiť nemá význam. Ale čosi také nikto nepovie... lebo horšie veci už nie sú. Ja stopercentne viem (hoci je to skôr túžba ako vedomosť), že nič horšieho už sa stať nemôže.

  • 26. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 513x
  • 22
Oci,

Ester Demjanová

Oci,

Oci, Keď som sa pred siedmymi rokmi musela celkom vzdať pomyslenia na úplnú a normálnu rodinu, bolo to jedno z najhorších odoprení si v mojom živote- možno preto je zo mňa dnes taká materialistka, lebo jediné, čo ma ešte nezradilo sú veci- ľudia zrádzajú stále, aj tí, ktorí sú Ti celkom blízko.

  • 4. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 647x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu