Ako sa slovenskí podnikatelia o zákazníkov pripravujú

Autor: Ester Demjanová | 15.1.2013 o 17:53 | (upravené 15.1.2013 o 18:06) Karma článku: 16,71 | Prečítané:  3161x

Už som sa na Slovensku poučila, že očakávať od ľudí slušnosť a dodržanie slova je viac ako naivné. Ak však ide o človeka, ktorému som ochotná zaplatiť za jeho službu či tovar nemalú sumu, odmietam robiť kompromisy – mal by si ma vážiť a pchať sa mi vietekam, len aby som si „to jeho“ kúpila.

 

Mám záujem o certifikát z nemeckého jazyka, kontaktovala som tri (súkromné) jazykovky mailom, keďže dve nezdvíhali telefón a jedna telefón nemala uverejnený. Odpísala mi len jedna (!) škola s vysvetlením, že ešte čerpajú dovolenku (to bolo minulý týždeň) a budú ma kontaktovať hneď začiatkom ďalšieho týždňa. Samozrejme, že sa tak nestalo, ani telefonicky, ani inak. Len podotýkam, že za kurz a skúšku na certifikát by som im bola zaplatila niekoľko sto eur.

Kupujem auto a už som podpísala objednávací formulár, tak má predajca vyhraté a som preňho hnoj. Neustále sľuby, že sa ozve sú márne a napokon to stále skončí tak, že mu volám ja, tri dni po tom, čo sa mal ozvať on. Termín dodania auta sa presunul už trikrát z „pred Vianocami“ na „január“ a napokon na „koniec januára až február“. Nemusím dodávať, že všetky tieto informácie som sa dozvedela míňaním si vlastného kreditu. A tiež nemusím dodávať, že nové auto nie je žiadna maličkosť a ten človek zo mňa musí mať celkom peknú kôpku peňazí, tak by mohol mať v sebe aspoň toľko, že zavolá, aby ma informoval.  Inak, podľa posledného sľubu sa mi mal ozvať práve dnes.

Konečne nám v Prešove otvorili poriadny bazén. Škoda len, že zo stránky ste sa nedozvedeli absolútne nič  - neplatné otváracie hodiny, o wellness a saune ani zmienka, na masáž sa nedalo objednať ani telefonicky, nie to ešte cez internet. V novom roku síce stránku aktualizovali, no v ich vlastnej facebookovej skupine sa ľudia na stránku sťažujú – nedostatok informácií, neprehľadnosť a zlé otváracie časy uverejnené na iných portáloch. Tak si len predstavte, že idete ráno s deťmi plávať, až na mieste sa dozviete, že otvárajú poobede a pri kúpe lístkov zistíte, že deti do 15 rokov sa do wellness s vami nedostanú...

Príšerné webové stránky, na ktorých chýbajú aj tie najzákladnejšie informácie, hlavne, že si firma platí za doménu, ktorá zákazníka iba ak odradí. Informácií na internete o niektorých firmách skutočne nieto, pritom už len tá adresa a otváracie hodiny, prípadne info o službách by stačili. Je smutné, že mnohí si vôbec neuvedomujú silu internetu. Absolútne neprijateľný postoj a chovanie sa k zákazníkovi, ignorovanie, nesplnenie sľubov a vôbec... Skutočne sú slovenskí podnikatelia natoľko bohatí, že si môžu dovoliť ignorovať zákazníka a správať sa k nemu ako keby ich obťažoval?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Štátne mapy zhltli ďalšie státisíce, nevedno za čo

Ministerstvo dopravy si dalo za státisíce eur vypracovať analýzu, no zatiaľ ju nezverejnilo.

TECH

Prečo vznikla menopauza? Babičky sa delili o jedlo s celou rodinou

Ak má kosatka mláďatá vo vyššom veku, je možné že neprežijú.

TECH

Ako sa pravdou stalo najviac páčikov na internete

Falošné správy a moderná propaganda pomohli stvoriť populistov.


Už ste čítali?