Ako sa slovenskí podnikatelia o zákazníkov pripravujú

Autor: Ester Demjanová | 15.1.2013 o 17:53 | (upravené 15.1.2013 o 18:06) Karma článku: 16,71 | Prečítané:  3157x

Už som sa na Slovensku poučila, že očakávať od ľudí slušnosť a dodržanie slova je viac ako naivné. Ak však ide o človeka, ktorému som ochotná zaplatiť za jeho službu či tovar nemalú sumu, odmietam robiť kompromisy – mal by si ma vážiť a pchať sa mi vietekam, len aby som si „to jeho“ kúpila.

 

Mám záujem o certifikát z nemeckého jazyka, kontaktovala som tri (súkromné) jazykovky mailom, keďže dve nezdvíhali telefón a jedna telefón nemala uverejnený. Odpísala mi len jedna (!) škola s vysvetlením, že ešte čerpajú dovolenku (to bolo minulý týždeň) a budú ma kontaktovať hneď začiatkom ďalšieho týždňa. Samozrejme, že sa tak nestalo, ani telefonicky, ani inak. Len podotýkam, že za kurz a skúšku na certifikát by som im bola zaplatila niekoľko sto eur.

Kupujem auto a už som podpísala objednávací formulár, tak má predajca vyhraté a som preňho hnoj. Neustále sľuby, že sa ozve sú márne a napokon to stále skončí tak, že mu volám ja, tri dni po tom, čo sa mal ozvať on. Termín dodania auta sa presunul už trikrát z „pred Vianocami“ na „január“ a napokon na „koniec januára až február“. Nemusím dodávať, že všetky tieto informácie som sa dozvedela míňaním si vlastného kreditu. A tiež nemusím dodávať, že nové auto nie je žiadna maličkosť a ten človek zo mňa musí mať celkom peknú kôpku peňazí, tak by mohol mať v sebe aspoň toľko, že zavolá, aby ma informoval.  Inak, podľa posledného sľubu sa mi mal ozvať práve dnes.

Konečne nám v Prešove otvorili poriadny bazén. Škoda len, že zo stránky ste sa nedozvedeli absolútne nič  - neplatné otváracie hodiny, o wellness a saune ani zmienka, na masáž sa nedalo objednať ani telefonicky, nie to ešte cez internet. V novom roku síce stránku aktualizovali, no v ich vlastnej facebookovej skupine sa ľudia na stránku sťažujú – nedostatok informácií, neprehľadnosť a zlé otváracie časy uverejnené na iných portáloch. Tak si len predstavte, že idete ráno s deťmi plávať, až na mieste sa dozviete, že otvárajú poobede a pri kúpe lístkov zistíte, že deti do 15 rokov sa do wellness s vami nedostanú...

Príšerné webové stránky, na ktorých chýbajú aj tie najzákladnejšie informácie, hlavne, že si firma platí za doménu, ktorá zákazníka iba ak odradí. Informácií na internete o niektorých firmách skutočne nieto, pritom už len tá adresa a otváracie hodiny, prípadne info o službách by stačili. Je smutné, že mnohí si vôbec neuvedomujú silu internetu. Absolútne neprijateľný postoj a chovanie sa k zákazníkovi, ignorovanie, nesplnenie sľubov a vôbec... Skutočne sú slovenskí podnikatelia natoľko bohatí, že si môžu dovoliť ignorovať zákazníka a správať sa k nemu ako keby ich obťažoval?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Van der Bellen bude prezidentom, Hofer priznal porážku

Po zrátaní 70 percent hlasov z volebných urien je nereálne, aby Hofer nepriaznivý stav zvrátil.

PLUS

Architekt: Niektoré sedačky sú zámerne nepohodlné

Aké chyby robíme pri zariaďovaní obývačky?

SVET

Muž zastrelil vo Fínsku starostku mesta a dve novinárky

Každú zasiahol ranami z pušky do hlavy a trupu.


Už ste čítali?